zondag 13 maart 2011

Inspriratie challenge Scrapdelight deel 2

De laatste twee opdrachten voor de inspiratie challenge van Scrapdelight zijn als volgt:

challenge nr 3: Trek een boekje open over jezelf!
Het is de bedoeling dat je een LO (of iets anders) maakt over iets eigenaardigs van jezelf. Een tic, gewoonte of eigenschap wat best een beetje "gek" is.

Nou dat is wel gelukt denk ik zo zelf. De uitwerking is als volgt:


Challenge nr. 4: Laat je inspireren door het nummer van De Jeugd van Tegenwoordig met het nummer "Sterrestof" 

Het nummer vind ik zelf erg leuk dus het was wel een leuke uitdaging dacht ik. Nou ik heb mijn hersenen er nog eens goed moeten laten kraken want zo makkelijk was dat nog niet.
Maar uiteindelijk heb ik vanochtend toch wat inspiratie gevonden, namelijk met een gedeelte uit de tekst en een oude foto van Rene. Zijn grote passie was toch wel het surfen. Met veel plezier kijkt hij nog terug op zijn surfvakanties met zijn vrienden.

De LO:


0 reacties:

Een reactie posten