zondag 21 april 2013

Handige knul

De maand april heeft bij My Mind's Eye weer een nieuwe sketch challenge.
Ik heb net weer wat nieuwe foto's van het neefje van rené en dat betekent... nieuw scrap materiaal :-)
Ik ben gauw aan de slag gegaan met deze foto's met als resultaat:

 
Details:




De sketch:

 
Voor deze lay out heb ik gebruik gemaakt van het papier van My Mind's Eye - On the bright side.
Leuk jongens papier wat toevallig goed uit kwam bij de foto.
Ook heb ik weer eens gebruik gemaakt van gesso (ondanks dat ik niet van kliederen hou).
 
Een geslaagde lay out vind ik zelf!

1 reacties:

Nikki Craft zei

I just love this layout.... the papers are perfect and go so well with the photo...... I struggle to do a layout without adding flowers and bling so when it comes to using photos of my grandsons and sons I really have to hold back, but your layout is such an inspiration:)... perfect x
Nikki x

Een reactie posten