zondag 30 januari 2011

Inspiratie challenge Scrapdelight

Ook dit jaar heeft Scrapdelight weer een inspiratie challenge op het forum en natuurlijk doe ik ook dit jaar weer mee met de uitwerkingen.

Challenge nr. 1: Goede voornemens...

Mijn uitwerking hierop:


Mijn uitwerking spreekt voor zich. Sporten het goede voornemen van 2011.
Tja dat moest ik bekopen met een vreselijk foto op de WII.

Challenge nr. 2: Gebruik 3 dingen...
                         - metaal/ijzer
                         - 50 % roze
                         - verpakkingsmateriaal

Mijn uitwerking hierop:


Ik heb dit kleine kado tasje gemaakt als uitwerking hierop.
Ik heb de volgende materialen gebruikt en voldaan aan de eisen van de challenge:
  • Roze kado tasje
  • Oude verplakking van dubbelzijdig tape (uitholling op het tasje)
  • Papier van MME Fine and Dandy
  • Prima flowers gebrushed met de airbrush en Copics
  • Bedel, brads, pins en label (ijzer/metaal)
  • Magnolia stempel uit de Fairytale collectie
  • Letterstickers
  • Distress inkt
  • Stanjes (bladeren, vlinder)
  • Paperpen rose
  • Tule
  • Lint
  • Martha Stewart pons
Ik denk dat ik toch wel aan de challenge heb gehouden :-)
Nu op naar challenge nummer 3...

0 reacties:

Een reactie posten