maandag 31 januari 2011

Kadootjes...

Ja het wordt weer eens tijd om kadootjes te maken.
Allereerst een kaartje voor het zoontje van mijn nicht. Tevens mijn eerste tent kaart.
Ik vind het resultaat eigenlijk wel leuk.. ik denk dat er dus nog meerdere tentkaarten zullen volgen.


Dan een klein kadootje voor mijn ouders. Een gescrapt foto lijstje met daarin mijn twee kleine nichtjes en dus hun kleindochters. Een leuke aanwinst in de woonkamer :-)


Vervolgens heb ik een kraam tasje gemaakt voor een vriend en vriendin van ons die hun eerste kindje verwachten in februari. Nog heel even wachten en dan kunnen we het kadootje gaan geven.

2 reacties:

jannekevanveen zei

is mooi geworden hoor ik heb je trouwens op mijn blog gezet met een love award ik moest er 5 kiezen en had jou dus gekozen hoop dat je het niet erg vind...gr Janneke

jannekevanveen zei

hoi Patricia

ik heb mijn candy aangepast de meesten begrepen er niets van wil je weer even je naam opnieuw by mr linky plaatsen gr jannele

Een reactie posten